morgonprins

publicerat i ;


En dålig mobilbild på min morgonälskling.

Vi har tidigarelagt Leos "gå och lägga sig" tid succesivt under den här veckan. Så igår och idag gick han och la sig klockan 19.00. I gårnatt sov han som en prins hela natten, fick morgonvälling vid 5 tiden och sov sen till 7.45.
I natt så drömde han en hel del och vaknade helt förtvivlad vid 3 tiden och vrålade. Till slut kom jag på att han nog var hungrig eftersom han inte alls ätit lika bra igår som dagarna innan. Han fick välling och somnade om direkt.
Sen vaknade han ingen vid 5 tiden och jag försökte få honom att somna om brevid mig och han var lugn men kom inte till ro så jag hämtade återigen välling och han slukade hela flaskan direkt och somnade om till klockan 7.
Han är på så otroligt bra humör när han vaknar på morgonen och har sovit färdigt nu. UNDERBART!
Dessa dagar hár han bara sovit en gång på dagen också vilket är helt perfekt.


Nu ska jag betala räkningar. Jippie!:-)

Kommentera inlägget här :