Sjuk

publicerat i ;
Jag är sjuk... igen....tror jag.

Jag har ont i halsen, ont i huvudet och känner mig riktigt hängig.

Igår var en helt underbar kväll med de bästa mammorna. God middag, trevligt sällskap med massa prat och skratt och lite alkoholfria drinkar på det. PERFEKT!
Hann tyvärr bara sova i 4 timmar innan Leo ville gå upp i morse vilket kändes sisådär. Det är tur att solen började skina ganska omgående för då blev jag lite piggare.

Sen fick jag sova 1.5 timme på förmiddagen och 1.5 timme på em, men lika trött är jag för det. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre tills imorgon.

Idag har vi alltså inte hunnit göra något produktivt alls.

Jooo... Leos tandsing nummer 5 har kommit upp. Så nu har han 3 i överkäken och 2 i underkäken. Överkäken ser riktigt rolig ut. Han har bara fått tänder på sin högersida alltså på den sida som har mest käke innan den är trasig. Det ser jätte roligt ut. Jag tog ett kort idag, men orkar tyvärr inte hämta kameran. Jag sitter fast i soffan.
Jag ska lägga upp den bilden nån dag för det ser ut som att den är tagen ur en lärobok om spalt. Min sötnos!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Krya på dig kram!

Kommentera inlägget här :