Sjukdag

publicerat i ;

Ännu en sjukdag hemma hos oss.

Leo har varit feberfri fram till för 20 minuter sedan ungefär. Då steg det till 38.0 igen och han har vägrat dricka välling och just nu ligger han och vill inte sova.

Det är så typiskt att han skulle vara sjuk denna vecka med alla inplanerade sjukhusbesök och vår första ensamdag på lördag.
Vi fick ett muskalbesök i julklapp och vi ska gå på "Singing in the rain" och äta middag ute på stan medans Leo leker med sin kusin Max. Nu vet jag inte alls hur det blir. Jag hoppas hoppas att Leo är frisk imorgon. Tyvärr tror jag inte det.

Jag har ont i halsen och är förkyld och vill inget annat än bli frisk. Jag avskydde att vara sjuk innan jag fick barn, nu hatar jag det. Det är så frustrerande att inte ha något tålamod och bara vilja att dagen ska vara slut så att både bebis och jag får gå och sova.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Usch ja det är verkligen fruktansvärt med alla sjukdomar. Jag ska hålla tummarna för att han är bättre imorgon och på lördag!



Kramar

Kommentera inlägget här :