Sjukstuga

publicerat i ;

Det är fortfarande sjukstuga här hos oss.
Leo vaknade med 37.5 vilket gjorde mig otroligt glad eftersom vi hade en tid hos hörselkliniken med Leo nu på förmiddagen. Jag bestämde mig för igår att hade han 37.5 så skulle han få lite alvedon så skulle vi åka och göra det där hörseltestet. Tyvärr tog jag febern igen vid 8.15 och då hade han 38.2 igen så då var det bara att avboka tiden. Det trista är att det förmodligen kommer att dröjja 2 månader innan vi får en ny tid. Denna har vi väntat på i 4 månader. Typiskt!

Sen har vi en läkartid på BVC i eftermiddag men det blir bara till o boka av den också (för andra gången!).
Leo kommer att vara 1 år innan han kommer iväg på sin 10 månaders kontroll. haha

Jag börjar också känna mig lite krasslig. Ingen feber eller något sånt men lite sträv i halsen. Vi får väl se hur det utvecklas under dagen.

Nu ska jag ta hand om min envist skrikande Leo brevid mig!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica GW:

Nej vad trist :-(. Krya på er!

Kommentera inlägget här :