2 Maj

publicerat i ;

Idag har vi haft en riktig myssöndag. Jag bara älskar dessa söndagar när vinden bestämmer vart skutan bär.  

Jag började dagen med en ordentligt sovmorgon och frukost på sängen. (LYX!) Totte och Leo kom upp med en bricka med goda mackor och en härlig hallon och banansmoothie. Efter lite frukostmys tillsammans hela familjen så fick jag sova en stund till. Det var helt sjukt vad jag var trött... Så jag antar att en gravid blåval som jag förtjänade lite mer sömn.

När vi väl vaknat allihopa så åkte jag iväg för att jobba och då åkte killarna till Leos farmor en sväng.

När jag jobbat färdigt kom mina älsklingar och hämtade mig och vi åkte till växthuset i åkersbega för att fika lite.
Vi hann även med en fika hos Leos morfar så att Leo fick hälsa på hunden. Han älskar Ooji men kärleken är tyvärr inte helt ömsesidig. Ooji går iväg och Leo går/kryper efter.
När Ooji fått nog så ber hon snällt om att få gå ut på tomten.

Nu ska snart lillprins bus gå och sova och mamman och pappan får egen tid och ska grilla egengjorda hamburgare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad du är vacker Johanna!

Jättefina bilder och det låter som en underbar helg.

Kramen

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Härliga bilder=) Orkar ni verkligen ses i sommar när ni fått en ny plutt i familjen? Här är det samma sak,Liam älskar katterna men han är inte lika älskad av dom..hehe..

Kommentera inlägget här :