22 maj

publicerat i ;

Idag vaknade vi till underbart väder och en strålande Leonidas. Jag ville att vi skulle ge oss iväg ut direkt.
Leo blev dock trött redan vid 10 i förmiddags så vi hann inte iväg innan han bestämde sig för att sova. 
Medans Leo sov passade jag på att pyssla lite hemma. (Tänk att det ALLTID finns saker att göra.)

När Leo väl vaknade så gav vi oss iväg för att äta lunch i solskenet på någon uteservering. Det blev Tegelbruket i Täby C. Leo som har blivit världens matvrak åt nästan en hel barnportion köttbullar och potatismos. Där kan man snacka skillnad om man jämför sedan några veckor när vi knappt fick i honom en hel barnmatsburk. 

Efter lunchen shoppade vi lite födelsedagspresenter och sen gav vi oss iväg på äventyr. 

Jag har nämligen sett skyltar nu i flera veckor om Cirkus i Djursholm idag klockan 16.00. Leo är lite för liten för att gå på cirkus tycker jag just nu, men så kom jag på att när det väl är cirkus så brukar djuren stå ute innan föreställningen. Eftersom lillskrutt ÄLSKAR djur så åkte vi ner till cirkusen i hopp om att få se några djur. 
Som tur var så fanns där massa djur att titta på och det var otroligt populärt. Leo strålade som en sol om möjligt ännu mer. 

Nu gäller det att vi tar oss iväg till skansen snart. Leo kommer ju vara i himmelriket då!  

Kommentera inlägget här :