3 maj

publicerat i ;

Hur kan mitt humör skifta från total kärlen kvällen innan till total apati dagen efter.

Joo... sömnlöshet. 

Jag har svårt att hantera att inte få sova när jag inte är gravid, men då klarar jag det.
Nu är det dock totalt omöjligt.
I natt har Leo varit jätteknäpp. Han har inte sovit mer än en timme i streck utan att vakna totalt förtvivlad.

Jag gissade på tänder, men när jag tittar och känner i munnen måste jag nog ta tillbaka det.

Idag har han inte heller ätit...

Detta har alltid varit första tecknet när han fått öroninflammation.
Jag håller alla tummar jag har att det INTE är det som är felet.
Ingen feber än så länge...

Nu ska jag gå och duscha och KANSKE bli en människa idag.

(Jag sitter i telefonkö till försäkringskassan och började på platas 460 i kön, nu är jag nere på plats 90, så duschen lär få vänta ett tag till.)

Kommentera inlägget här :