5/5-2010

publicerat i ;

Idag är det den bästa dagen på hela året, min födelsedag!;)

Eller det brukade vara den bästa dagen på hela året, men måste nog erkänna att Leonidas födelsedag nog kommer att slå denna med hästlängder.

Dagen började med frukost på sängen och paket av killarna.
Jag fick ett jättefint armband och en whiteboard/magnettavla som vi ska ha lite veckoplanering på. Perfekt!

Sen har vi hunnit med ett besök hos barnmorskan, lunch på Melanders, klädshopping till Leo inför lördagen och avslutning på onsdagsbadet samt tandvärk!

Jag har köpt det mesta i Leos garderob på tradera + att han fått ärva en hel del och sen självklart en del presenter. Detta gör att när jag väl shoppar nya kläder känns det som världens lyx.
Så idag passade vi på att lyxa till det så att jag valde en födelsedagsoutfit till Leo och Totte valde en!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Kära gumman, grattis på din födelsedag!! Vilka underbara bilder, som vanligt!

Leo är så charmig så man smälter ju varje gång man ser honom. Vilken asball kepa han fick, var köpte ni den?



Jättekram från mig i alla fall, även om det bara är 5 min kvar på din födelsedag ;)



2:a kommentar, skriven , av Maria (FL):

Grattis i efterskott!



På lördag är det en alldeles utmärkt dag att fylla år på. På mina snart 28 år har det regnat endast en gång den 8:e maj och det är 13 år sen nu :)

3:e kommentar, skriven , av Tessan:

hej!

vad kul det va å prata med dig i går! Måste passa på å beundra din frisyr! Du är skitsnygg i den!

ha en bra fredag kram



Kommentera inlägget här :