Ändrad operationstid

publicerat i ;

Vi fick kallelsen till Leos operation den 2 Juni i fredags. Super tyckte jag, nu är det officiellt.
MEN... när jag läser kallelsen lite mer ordentligt under helgen så står det att man måste höra av sig till LKG samordnaren om barnet haft lunginflammation, rs-virus eller falsk krupp under de senaste 6-8 veckorna.
Såklart hade Leo falsk krupp bara för några veckor sedan.
Så idag fick jag ringa och vara inställd på att operationen inte skulle bli av. Men som tur var lyckades samordnaren ändra operationstiden så att Leo opereras den 9 Juni istället för den 2. PUH!!!
Skönt att den lilla killen som skulle opererats den 9 kunde byta, annars vet jag inte hur det hade gått.

Jag och Leo har varit ute och njutit i det underbara vädret hela förmiddagen. Sen avnjöt vi en härlig lunch hela familjen på verandan. När Leo får samma mat som oss och får äta själv äter han MASSOR!!!
Tänk vad jag stressade i onödan för ett par månader sedan. Han älskar ju mat precis lika mycket som sin mamma och pappa.:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

Är det gommen som ska opereras? Vi ska vi till örebro för lkg konferans med massa massa människor som ska undersöka och lägga upp hur vi ska gå tillväga på allt!

2:a kommentar, skriven , av Marie-Från en prematurmammas hjärta-:

sv: Neo har en ovanlig form av lkg tydligen. Hans gom är väldigt hög ser ut som en spalt men den är helt och inget som man tror man behöver göra något åt. Vet att det är tandläkare som ska kolla käken bla.

3:e kommentar, skriven , av Ia:

Hej! Vilken go liten kille! Och en liten till på gång - vad kul!!

Hoppas nu att allt går bra med gommen, men det tror jag. De känns superproffsiga på KI. Glad att du hittade något informativt i min blogg. Jag försöker skriva en lite mer renodlad lkg-blogg också, men den kommer lite på efterkälken. Du får gärna titta där också, den finns på kluvet.blogspot.com.

Mvh,

Ia

4:e kommentar, skriven , av julia:

Gud så fin han är!! Gullunge! Ska bli fantastiskt att få träffa er igen mot slutet av sommaren. kram till er alla

Kommentera inlägget här :