Helgen

publicerat i ;

Vi har inte haft någon tid till att blogga under helgen. Fullt upp precis som det ska vara.

Lördagen spenderades ute i solen och jag bara NJÖT av att få dessa välförtjänta solstrålar på mitt vinterbleka ansikte. Jag behöver MÅNGA strålar till för att se lite fräshare ut.

På kvällen var vi bjudna på middag till våra vänner Erik och Anna. Tyvärr bor de i en liten 1:a utan balkong. Kanske den mest otajmade kvällen att sitta inne på MEN vi hade väldigt trevligt. Blev bjudna på fantastiskt god mat och Leo skötte sig exemplariskt. Vi började kvällen redan vid 16 tiden så vi var hemma vid 23 tiden vilket var skönt. Då kunde vi somna i god tid utifall att Leo skulle vakna jätte tidigt.

Leo hade dock den goda viljan att sova till 8.20 då Totte gick upp med honom. Själv fick jag en underbar sovmorgon!
Söndagen gick i lugnets tecken på dagen. Jag låg mest i soffan och tittade på Entourage medans killarna lekte. Efter Leos eftermiddagssömn åkte vi dock till min pappa och grillade. Vi hade underbart väder (inte lika underbart som lördagen men sol och varmt iaf.) och Leo njöt av att krypa omkring ute på morfars stora altan.
Vi grillade korv och åt potatissallad till. Leo åt som en häst för ovanlighetens skull!

Efter middagen hittade Leo stegen som ska ner i poolen. Den var fylld med gammalt äckligt vatten men Leo tyckte att det var underbart att stå där och plaska. Jag hade inte hjärta att stoppa honom. Han hade jätteroligt och blev JÄTTE blöt.

Kommentera inlägget här :