Kärlek...

publicerat i ;

Jag ligger ensam i soffan och känner hur någon inom mig börjar vakna till liv och röra på sig.
Jag drar upp tröjan och får se en långsam rörelse av någon okänd kroppsdel sakta sakta röra sig hela vägen från ena sidan av magen till den andra. Kroppsdelen sitter på någon som jag egentligen inte känner men som ändå ger mig konstant kärlek.
Jag vill inget hellre än att ta tag i den där okända delen med handen och krama den hårt och visa hur mycket jag redan älskar den där lilla personen som jag inte känner.

För första gången under denna graviditet känner jag en överväldigande känsla av kärlek, lycka, spänning och total skräck.
När du kommer ut mitt älskade barn så ska jag ge dig all kärlek jag någonsin kan ge. Kom ut och träffa världens mest underbara storebror och den bästa pappan du någonsin kunnat bli gjord av.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Ja det låter ju bra med att ni orkar..får hoppas det håller i sig.

Här har vi tre katter och den som alltid varit surast och fräst som mest har nu börjat gå väldigt nära liam och igår jagade han henne hur många gånger som helst,drog nog i svansen både en och fem gånger.Sen la hon sig under ett bord och självklart skulle liam dit,hon slog han på handen och det var tydligen askul enligt honom=)

Kommentera inlägget här :