lek, trött och mage

publicerat i ;

Idag har jag haft en riktig lyxdag. Jag har nämligen fixat mina naglar på salong. När jag och Totte träffades så byggde jag naglar och hade gjort det i ett par år. Sen så någonstans på vägen när jag fortfaande pluggade så tyckte jag att det blev alldeles för dyrt att fortsätta med det att jag slutade vilket jag har ångrat hela tiden.

Men NU... så sitter de där igen. UNDERBART! Jag fick det i födelsedagspresent av Totte!:)

Annars har dagen spenderats med massor av lek med Leo som vanligt och försökt att inte somna. Jag är TRÖTT just nu. Jag antar att det kommer vara standard för mig den närmsta 2.5 månaden.

Jag har även passat på att ta en bild på magen idag. Så nu kan denna mage jämföras med magen jag hade med Leo. Det känns lite som att denna mage är liiite större och sitter längre ner, eller!?!

Leo har idag insett att man inte bara kan leka med det som är I lådan eller leka PÅ lådan, man kan även leka I lådan!

Kommentera inlägget här :