Min stora pojke

publicerat i ;

Jag är verkligen dålig på att uppdatera just nu.

Ska försöka bli liiite bättre nu. (tänkte jag)

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Morgonen började med ett tandläkarbesök för mig för att laga en lagning som gått sönder. Sen åkte jag hem och la Leo för att sova middag och då passade jag på att titta på Entourage. Nu har jag sett sista avsnittet av 6 säsongen... nu är det bara att vänta tills nästa börjar.

Efter vår slöstund mitt på dagen så gick vi hem till Leos kompis Emelie och fikade lite och lämnade deras post som vi hämtat när de varit bortresta. Leo och Emelie är så söta när de leker tillsammans. 

Sen var det dags för storhandling vilket gick förvånansvärt lätt idag. Leo är så lätt att ha med sig. Dock insåg jag idag att det snart inte kommer vara lika lätt längre med två små busungar. Ibland undrar jag vad jag gett mig in på och om det verkligen är rätt beslut. Jaja.. jag vet det är liiiite sent att vara efterklok. haha

Nä jag vet att det är rätt beslut och jag längtar självklart efter Pricken. Jag hade exakt dessa känslor när jag väntade Leo. Jag som längtat efter barn sen jag själv var ett barn ville helt plötsligt inte ha barn när jag var gravid. Nu kan jag inte tänka mig ett liv utan Leonidas och livet har ALDRIG varit bättre än med honom i det.

Min lilla skrutt är inte så liten längre. Nu kryper han inte längre, nu promenerar han runt här hemma hela tiden. Han är så söt!
Han äter till och med själv mest med händerna, men han övar med skeden väldigt flitigt. Jag hade inte kunnat vara mer stolt!



Nu ska jag snart gå och sova. Jag är såååå trött. Leo sover dåligt just nu, jag sover dåligt just nu. Ja, så nu hoppas jag att jag får lite mer än 2 timmars sammanhängande sömn i natt. Det ser inte ljust ut, men kanske så!:)

Kommentera inlägget här :