OTH

publicerat i ;

Jag har precis sett senaste avsnittet av One tree hill som bara är en av många serier jag följer slaviskt.
Den serien är så full av kärlek att jag gråter konstant genom avsnitten. Det är skönt, underbart och befriande.

Idag var det dock en sjuk cliffhanger så jag antar att det var säsongsavslutning. Ojojoj säger jag bara.

Idag har jag och Leo varit en sväng till Ikea. Vi har köpt lite smått och gott men det viktigaste var en stol till Leo att ha när vi sitter ute och en rullgardin till hans rum. De senaste två kvällarna har han nämligen dragit ner det fina lakanet som hängt framför hans fönster för att ge mörker. Så han har inte somnat förens 21 någon av dagarna. Den lilla busungen.

Nu ska jag snart fixa lite jordgubbar och glass till mig själv. Jag har sjuka cravings efter jordgubbar just nu. Härlig craving!:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Förstår helt hur du menar=)Appropå OTH så är det samma sak för mig,tänker alltid att det har gått från en väldigt dramaktisk och typisk tonårs serie till en serie som skildrar livet och familjesitutaioner på ett sätt som inte många serier gör.Och ja,det var säsongsavslutning..

Kommentera inlägget här :