statusuppdatering

publicerat i ;

Igår blev precis som jag tänkt. Lite mer gjort för lilleman och mig.
Vi var hos Solveig på förmiddagen och lekte ute med Leos kompis Emelie på eftermiddagen.

Lillskrutt sover fortfarande förfärligt dåligt på nätterna och jag var toktrött hela dagen tyvärr.

Idag är jag betydligt piggare. Leo har sovit lite bättre och jag har sovit bättre än på många nätter nu.
Tog mig dessutom sovmorgon till klockan 9 medans Leo fick leka med pappa.

Nu sitter jag nyduschad i ett nydamsuget hem med en sovande prins i sin säng och datorn i knät. Kan inte bli mycket bättre än så klockan 11 en torsdag. Nu ska jag titta ett avsnitt "Parenthood" och sen blir det till att fixa lite lunch.

Ett helt ointressant inlägg med bara uppdatering om vår dag.
Håll till godo... jag känner hur inspirationen börjar krypa sig tillbaka.


Midsommarafton 2009....inte långt kvar till midsommarafton 2010. Tänk vad mycket större Leo har blivit på ett år.... herregud!:)

Kommentera inlägget här :