torsdag 13/5

publicerat i ;

Morgonen har spenderats med duplo, bilar och flygplan...(för ovanlighetens skull).

Leo har bestämt sig för att det är de leksakerna som är roliga och jag kan lova att jag försöker leka med annat med honom, men det är totalt omöjligt. Han drar sig till bilarna och duplot. Nu har han lekt så mycket hela morgonen/förmiddagen att han gick och hämtade sin snutte och napp och la sig på mattan och började gosa. Då insåg jag att det var dags att ta upp honom till sängen istället.

Så nu har jag passat på att slösurfat lite och ätit kanelbulle/ar. Jag kan säga att min hälsosamma livsstil  med hyggligt bra mat är som bortblåst just nu. Jag är sugen på mackor, choklad och bakverk. Jippie!
Jag har fortfarande bara gått upp 6.5 kilo, men jag är rädd att det kommer börja rassla till på vågen nu.

Nu ska jag passa på att duscha i fred och klä på mig.

Bilden nedan är ett typexempel på hur det ser ut hos oss just nu. Leo häller ut alla leksakerna ur lådorna och klättrar. Han är en riktig liten klätterapa med grym motorik. Han har inte ramlat ner än, men det är bara en tidsfråga tror jag.


Kommentera inlägget här :