Totte 29 år!

publicerat i ;

Idag har vi firat Tottes födelsedag så nu är alla familjen Libertos födelsedagar avklarade för iår.

(Samtidigt som jag skrev det så kom jag på att jag misstog mig fatalt. Vi har ju en RIKTIG födelsedag kvar i år.)

Vi började med frukost på sängen till pappan med sång, presenter och scones. Myspys.
Med tanke på att Leo inte kunde röra sig idag för att han hade så ont i benen av sprutorna från igår så var det en ovanligt lugn frukost på sängen. Annars brukar Leo leva rövare när vi äter i sängen så att frukosten hamnar överallt.

Sen tog vi en lugn förmiddag där jag gjorde allt i min makt att stilla smärtan i Leos ben så att han ville röra på sig igen. Det lyckades efter en kombo av alvedon och ipren.

Lunch passade vi på att äta på Melanders i solen medans Leo sov i vagnen brevid oss. (Vi kunde ju inte lämna bort honom när han inte ville röra på sig.)

Efter det fick pappan välja helt själv vad han ville göra på sin födelsedag. Han valde att åka och titta på bilar. haha
Så vi åkte och tittade på Audi och Volvo och nu vill vi såklart köpa en ny bil.

Under eftermiddagen har vi lekt med Leo som ÄLSKAR att få leka med sin pappa. Benen blev bättre på eftermiddagen men inte helt bra. Så nu hoppas jag att smärtan är borta tills imorgon.

Nu sitter Totte och jobbar och jag har letat runt efter sånger man kan sjunga på dop. Jag ska nämligen sjunga på lilla Williams dop i juni. "Det gåtfulla folket" är spikat, men sen så letar jag efter någon mer. Har dock inte hittat någon klockren....
Om någon har något förslag så får ni gärna komma med det. Jag vill gärna att det ska vara någon lite annorlunda som inte alla andra har. Eller det spelar inte så stor roll vad jag vill, men vill föreslå till Hannah och Johan iaf!;)

Nä nu säger jag natti natti!





Kommentera inlägget här :