Tottes nya kamera

publicerat i ;
ROCKS!!!

När jag kommit ur mitt sömnlöshetsdepp så blev dagen riktigt bra.

Jag och Leo var iväg en sväng till Bayland för att köpa en Näsfrida. Vi hade en snorsug från Italien, men den tog alla filter slut till så jag var tvungen att köpa en ny.
Leo har nog dessutom smittat mig för jag är förkyld, även Leos farfar är förkyld + att en liten tjej vi träffade i fredags är förkyld. Japp... bra jobbat Leo!;)

Sen åkte jag iväg till simmis för att ha avslutning för mina simbarn. De var så duktiga så allihopa men avslutningarna är de värsta dagarna. Jag är nu helt slut i huvudet och i kroppen efter att ha stått i över 3 timmar. Det gör jag ju inte vanligtvis på dagarna nu för tiden.

Leo lekte med pappa och Totte fångade några riktigt gulliga bilder på Leo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vilka schyssta bilder! Kul med en värstingkamera, vem skulle inte vilja ha det. Men det finns ju så MÅNGA hål att stoppa pengar i :D



Hoppas lilleman bättrar på sig snart, och ni andra med för den delen!

Kram på er ♥

2:a kommentar, skriven , av Emma:

Mycket bra bilder. Härligt med en riktigt bra kamera.

3:e kommentar, skriven , av Maria (the Maria på FL):

En helt underbar liten kille! :)

Kommentera inlägget här :