trött trött trött trött

publicerat i ;

Idag har vi haft en pyjamas dag. Jag kom ur pyjamasen först när jag åkte till badet för att ha lite simgrupper och Leo kom inte ur sin pyjamas förens det var dags för att bada innan sovdags.

Vädret har varit supertråkigt och jag har varit jättetrött. Så det har passat oss perfekt att bara busa inne hela dagen och ha en riktig mysdag.

Imorgon ska vi försöka vara lite mer produktiva och åka en sväng till Solveig och sen hoppas jag att vi orkar hitta på något mer roligt.

Jag har mått så otroligt bra denna graviditet och nu så har den enorma tröttheten kommit över mig. BLÄ!
Jag tror ju dock inte att det beror på att jag är gravid utan snarare för att jag inte får sova mer än 1.5 timme i streck innan jag måste gå upp på toaletten. Det beror ju på graviditeten, men ändå inte.

Nu ska jag snart gå och sova så jag kanske är lite piggare imorgon iaf!;)

Kommentera inlägget här :