update

publicerat i ;

Ojojoj vilken händelserik helg.
Lördagen var superhärlig med firande från tidig morgon till sen kväll. Leo var otroligt nöjd hela dagen och fick alldeles för mycket presenter!:)

Söndagen hade vi städdag i området och eftersom jag numer sitter i sstyrelsen så var jag tvungen att dra mitt strå till stacken ordentligt i år.

När städdagen var över och med födelsedagsfirandet i bagaget från lördagen så var jag HELT slut! Då kom foglossningen som ett brev på posten. Som tur var så hann det lugna ner sig under natten.
Leo sov som en prins i natt och sov till 7.40 vilket gjorde att jag var riktigt utvilad i morse. HÄRLIGT.

Imorgon är det pappa Tottes födelsedag så jag och Leo ska gå upp och baka scones på morgonen tror jag. Sen blir det frukost på sängen med paketöppning. Efter det så blir det väl lite jobb för totte på förmiddagen och mys/lek för mig och Leo. Sen åker vi och lägger Leo för att sova hos mormor/dagmamma så åker vi och äter lyxlunch. Leo får sova och leka hos "mormor" och sen hämtar vi honom på vägen hem igen. Kommer bli toppen!

Leo tog dock sprutorna idag som man tar på 1 års kontrollen. Så han har varit hängig nu under eftermiddagen och kvällen. Förhoppningsvis så sover han bort det värsta och är pigg imorgon. Det vore jobbigt för honom om han blir jättedålig igen nu.

Nu ska jag snart gå och sova för jag är extremt trött. Nu behöver jag ett par lugna dagar efter detta.

Kommentera inlägget här :