utmattad och loveling

publicerat i ;

Jag har nog aldrig varit så utmattad i kropp och själ som jag är just nu. Herregud....

Min kropp gör uppror. Jag har inte haft en enda sammandragning under den här graviditeten till skillnad mot graviditeten med Leo när jag hade det HELA tiden.
Nu har jag sammandragningar hela eftermidddagarna och när jag lägger mig ner värker det ordentligt.

I natt sov jag helt okej, men det innebär fortfarande toalettbesök varannan timme.

Sååå slut på Johannaklagobert.

Annars så njuter jag av varje dag med Leo just nu. Han är inne i en så otroligt charmig period. Han vinkar och strålar till alla och börjar mer och mer kunna visa vad han vill. (även vad han inte vill=mindre roligt);)

Han äter som en häst oftast och det är bra nu eftersom han snart bara kommer få flytande föda i 2 veckor. Usch... har ingen aning om hur det kommer att gå.

Idag har vi försökt att njuta hela familjen tillsammans vilket inte händer så ofta nu för tiden. Vi har varit i Waxholm och ätit lunch. Man måste ju passa på i det vackra vädret.

Igår köpte vi en ny vagn till Leo. Superfin och billig var den. Känns som att den är perfekt för oss och kommer vara jättebra för Leo hos Solveig sen att sova i.

Jag känner att det jag har i huvudet inte kommer ut på det sättet jag önskar så nu får ni se några bilder och sen ska jag sova!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Visst är det roligt när dom blir mer personliga och man faktiskt kan förstå vad dom mer eller mindre vill..Det där med flytande måste ju inte vara välling utan kan ju vara fil,youghurt,nyponsoppa osv osv..hoppas det kommer gå bra,men det gör det säkert=)Tänkte bara kolla lite när på ett ungefär ni vill ses..Midsommarhelgen kanske inte funkar för eran del?Alla firar ju så olika men dom flesta gör ju NÅNTING,förutom vi då..hehe..

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Vilka underbart fina bilder du tar på Leo :)

Kommentera inlägget här :