Lördagmorgon

publicerat i ;

Min lördag började på bästa sätt....SOVMORGON!:)
Tyvärr tycker jag att sovmorgon lite har förlorat sin charm eftersom jag på något sätt får dåligt samvete för att jag har lämnat Totte ensam med barnen när han också är trött.

Något jag vet men inte får in i mitt huvud är dock att jag tar VARENDA natt. På så vis borde jag aldrig få dåligt samvete, men det har jag. Ska sluta med det nu tror jag. (lättare sagt än gjort!)

Nu ligger dock herrarna och lillfröken i huset och sover middag. (Ni ser.. jag ska inte ha dåligt samvete, han får ju sova nu!) Jag har passat på att städa och borde väl ta tag i tvätten snart. (snart)

Jag har ingen aning om vad dagen bjuder på idag. Jag brukar vara typ stressad på lördagarna för att jag vill hinna göra så mycket som möjligt hela familjen tillsammans. Vi umgås ju så sällan hela familjen en längre tid. (DÅ menar jag alltså en större delen av en dag). Antingen jobbar jag eller så jobbar Totte eller så är jag borta på något eller... ja typ så.
Idag känner jag ingen stress, jag är rätt nöjd med att bara sitta hemma och ta det lugnt. Något kommer vi säkert gå utanför dörren, men som sagt, ingen stress.

Det vore nog bra att åka en sväng till tippen med skit vi har i förrådet så att vi får in sommarmöblerna där. Det ser inte ut som att vi kommer att behöva dem ute längre. hehe



Kommentera inlägget här :