massor

publicerat i ;

Nu har det varit fullt upp här ett par dagar.
Jag lägger förmiddagarna på att städa, tvätta och vara duktig med långpromenader.
Det känns som att jag har fått en nystart när det gäller träningen och känner mig otroligt peppad igen. Nu hoppas jag att detta håller i sig. Eller jag menar... nu SKA detta hålla i sig.

HJÄLP MIG!!!

Denna vecka är det även fullt upp med fix inför dopet. Det ska bli så mysigt att träffa alla som kommer. Jag längtar!:)

När det gäller vår framtid så är det fortsatt oviss. Sjukt frustrerande men jag har börjat kunna koppla av det lite vilket är skönt. Så nu äntligen kan jag sova, men då får jag inte sova. Nähe då...
Mina kära älsklingar som kallas för Leo och Lexie de behagar inte sova på nätterna.
WTF... när JAG Inte kunde sova, då sov de som aldrig förr. Leo hela nätterna och Lexie typ 10 timmar i streck. Nu när jag inte vill annat än sova då är Leo vaken ett par timmar per natt och Lexie sover inte mer än 3 timmar innan hon vaknar.(och vill ha mat i bästa fall och leka, prata och skratta med mamma i värsta fall)

Som vanligt är man lite ambivalent när det gäller sina barn. Det finns ingen eller ingenting i livet jag älskar mer än mina fantastiska barn. Sen finns det ingen eller ingenting som jag kan bli så trött och irriterad på som mina barn. Som tur var är jag bra på att hålla den senare inom mig och inte visa när de driver mig till vansinne. Det är min älskade man inte riktigt lika bra på... hehe

Jag har de senaste dagarna blivit totalt besatt av Tradera igen och har faktiskt gjort ett antal kap.
Bland annat typ 100 klädesplagg vilket blivit helt nya garderober till Leo och Lexie. Sammanlagt har jag lagt ca 800 kronor. Känner mig sjukt nöjd!
Sen har det även blivit en vinteroverall till Leo, samt fodrade regnkläder, både en overall och ett set med jacka och byxor. Det är perfekt för då kan overallen ligga hos Solveig och vi har de andra regnkläderna hemma.
Idag har jag bara kompletterat de nya garderoberna med vantar, sockor och stumpor. Så nu behöver jag inte shoppa på mycket länge. (Det lär jag väl tyvärr göra ändå!;))

Det har även blivit en badrock och lite bilar till Leo...

Min lillskrutta som är min trogna följeslagare under motionsförmiddagarna är ju bara föööör söt!

Kommentera inlägget här :