söndagmorgon

publicerat i ;

Hjälp vad jag är trött!
Det har blivit svårare efter den här jetlaggen att så ut med de mer eller mindre sömnlösa nätterna.

Leo har inte sovit bra sedan vi kom hem. Han sover jätte oroligt och skriker och pratar i sömnen. I natt har han sagt flygplan i sömnen hur många gånger som helst. Han älskar ju flygplan, men det är nog lite mycket som hänt kring dem de senaste veckorna.
Lexie sover helt okej men vaknar var tredje timme och vill ha mat. Detta hade vi kommit ifrån både innan och under resan så jag hoppas att hon kommer in i en bra rytm snart igen.

Jag börjar även misstänka att Leo har urinvägsinfektion. Flera gånger sedan igår han börjat gallskrika helt plötsligt och hålla sig på snoppen. Sen är det bra efter bara några sekunder. Han kissar som vanligt så det är konstigt med det... men något är det.
Under natten har han också blivit otröstlig ibland som att han fått jätte ont. Han är dock helt som vanligt annars så det är svårt att veta om det är något eller vad det är.
Jag får avvakta under dagen och se om han beter sig likadant idag.

Nu ska jag gosa lite med mina underbaringar här innan jag gör mig iordning. Skulle verkligen behöva komma igång med träningen idag, men jag tror faktiskt inte att jag orkar.
Imorgon... imorgon.... DÅ!!! hehe
Imorgon finns ingen återvändo då är det tillbaka i de bra rutinerna jag hade innan USA.

Kommentera inlägget här :