strålande

publicerat i ;

Igår fick jag höra från två random presoner att jag strålar.

Det är bara att suga åt sig av en sån komplimang när jag inte alls känner mig strålande.
Jag har latat mig i två veckor nu så det är bara att bita i det sura äpplet nu och komma igång med träningen igen. Jag vet ju hur bra jag mådde för bara några veckor sedan.

Idag kom jag fram till att jag ska lyssna på alla sommarpratarna i P1 under mina morgonpromenader. Det är HELT perfekt.
Idag avklarade jag Therese Alshammar som bara är så grym och växer i mina ögon för varje gång jag hör mer från henne. Otroligt stark och inspirerande kvinna!

Den här synen hade jag i morse.... de här underbaringarna får mig att stråla.
Det är kanske det som syns hela tiden utifrån, man kan ju hoppas!:)

Kommentera inlägget här :