30/10-2010

publicerat i ;

Igår nalkades det dop för familjemedlem 4 i det Libertianska hemmet.
Eftersom jag bara tog en enda bild på hela dagen kan jag inte riktigt dokumentera det rättvist här i bloggen idag. Jag har mailat brorsan och moster om att de ska skicka alla sina bilder till oss.

Det var i alla fall en helt underbar dag tack vare alla fantastiska människor som var där och firade vår lillskrutta.

Nu heter vår lilltjej:


Det är en gåva att ha så många underbara människor i sitt liv och att mina barn har förmånen att ha dessa i sitt känns väldigt bra för mig. Jag vet att de alltid kommer att ha folk omkring sig som finns där i vått och torrt. Bättre kan det inte vara!

Här är några bilder från dagen/kvällen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Sötnosar!!



Jättefina tårtor, jag är jätteimponerad och baklusten i mig vaknade genast till liv!



Kram ♥

Kommentera inlägget här :