älsklingar

publicerat i ;

Snart har ännu en vecka gått och jag har inte hunnit blogga.
Jag har i stort sett packat varje dag och för första gången i mitt liv har jag varit extremt organiserad. Det som är så otroligt skönt är att jag nästan är färdigpackad och det är bara torsdagkväll.

Jag har passat på att packa när Leo inte är hemma eftersom det annars hade blivit dubbelt jobb med honom i närheten hela tiden. Jag har fortfarande maten kvar till Lexie att packa. Det väger ju helt sjukt mycket... det är helt galet. Det som är skönt är att vi bara behöver släpa det dit. Sen äter Lexie upp det där och även bajsar ut det förhoppningsvis.

Vi åker hemifrån på lördagmorgon klockan 04.00. Sen kommer vi hem igen nästa söndag. Det ska bli otroligt spännande att resa med våra två små älsklingar. Jag hoppas hoppas att de kommer sköta sig som jag vet att de KAN göra!

Nu ska jag snart gå och sova och hoppas att Lexie och Leo sover gott i natt. Det har varit lite sisådär med det de senaste nätterna. Leo har nu fått 3 stycken kindtänder som har strulat till det rejält för honom. Med tanke på att Leo är hemma hela dagen med mig imorgon så gäller det att jag har lite tålamod. Jag hoppas att det är lika fint väder imorgon som det varit idag så att vi kan vara ute och leka och ta en låååång promenad.

Bjuder på lite bilder från när vi var på  Nickis och lekte i förra veckan samt underbara bilder på mina älsklingar!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

De är så söta tillsammans så man bara smälter ♥



Gud vad spännande med resan! Hoppas det går bra, och lycka till med allt där borta. Det är verkligen en stor grej ni går och funderar på :)



Massa bamsekramar och trevlig resa ♥

Kommentera inlägget här :