GG, OTH, LU, TVD osv osv

publicerat i ;

Nu är hösten här på riktigt.
Alla bra serier börjar igen och jag är hooked direkt.
Jag är en sån sucker för TVserier gärna som är fokuserade på ungdomar. Jag älskar att leva mig in i någon annans värld för ett tag.

Jag älskar att läsa också, men det finns inte riktigt tillräckligt med tid. Jag läser lite på kvällen innan jag ska sova men oftast är jag så trött att jag somnar redan efter tre sidor. Då får man inte tillräckligt med inblick i boken för att bli så hooked som jag är för ALLA serier. haha

Just nu följer jag dessa slaviskt:

Gossip Girl
One Tree Hill
Life unexpected
The Vampire Diaries
Entourage
The secret life of the american teenager
True Blood
Pretty Little Liars


Om ni har någon bra serie jag tycks ha missat så give me!!!


Kommentera inlägget här :