Long time no see

publicerat i ;

Jahapp... så är då hösten här med buller och bång. I alla fall hemma hos oss när det gäller förkylningar och sjukdomskänsla.

Jag har fått bihåleinflammation och mått riktigt dåligt, därav den dåliga uppdateringen. Det har inte funnits så mycket att uppdatera om. Iofs är mina underbara barn alltid värda att skriva om.

Jag kan skatta mig lycklig som har fått två helt fantastiska och snälla barn. Ibland undrar jag dock om jag verkligen bara "fått" dem eller om jag kanske förtjänat dem. Eller ännu bättre det kanske är tack vare mig (och lite Totte) som de är så fantastiska och snälla!:)

Idag ska jag bara försöka ta det lugnt nu när Leo är hos Solveig för i eftermiddag så har jag simskola igen. Förra måndagen var jag ju tvungen att skaffa vikarie för jag mådde så dåligt så idag har jag inget val. Jag måste helt enkelt dit.
Lexie får följa med denna vecka också men sen hoppas jag att hon kan vara hemma med pappa och storebror på måndageftermiddagarna.

Här följer en liten bildorgie av mina underbaringar:



Kommentera inlägget här :