Staterna

publicerat i ;

När jag mår bra så mår jag så otroligt bra nu för tiden.
Mitt liv känns så rätt på så många plan att det börjar bli lite läskigt. När kommer haken i livet... (Jag hoppas att den redan varit!)

Jag har gått och hållit på något från bloggen länge länge.
Totte blir ju erbjuden jobb i staterna titt som tätt och han har flugit lite fram och tillbaka dit för att gå på intervjuer och göra sig vän med branschen där borta. Jag har blivit erbjuden att följa med flera gånger men inte riktigt tyckt att det varit värt att flyga tvärs över hela världen med Leo för att bara vara borta några dagar.

Nu har Totte fått ett jobberbjudande som drar lite extra i hans värld. Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle sätta krokben för hans karriär och innebär det att vi behöver flytta så gör jag det. Just nu är jag inte ett dugg sugen på att flytta. Kanske mest för att livet känns så komplett och rätt här hemma i Sverige. Jag vet ju ändå vad en flytt utomlands innebär och det tar en hel del energi att bilda sig ett nytt liv någon annanstans utan ens nätvärk omkring än.

MEN... nu ska vi iaf flyga till staterna hela familjen för att Totte ska gå på intervju och för att vi ska känna efter om det skulle kunna vara något för oss.
Platsen för vår resa är Seattle och vi åker förmodligen första veckan i Oktober.

Det känns helt rätt att åka och känna av platsen.... men vi får väl se hur rätt det känns när vi varit där.

Nog om det så känner jag mig så inspirerad och peppad att träna och leva mitt mer hälsosamma liv just nu. Det är underbart och jag har verkligen kommit igång riktigt bra nu efter mina två sjuktråk veckor. HÄRLIGT!


Här kommer lite bilder från helgen!




Kommentera inlägget här :