Förkyld och 0,2 för mycket på vågen!

publicerat i Ego;
Här hemma är det lite sjukstuga. Eller njae... igår hade jag feber och ont i halsen och blev såklart förkyld. Idag är jag bara lite lite förkyld. Jag körde en dunderkur igår med massa c-vitamin och esberitox. Det verkar ha hjälpt lite.
Leo och Lexie är också lite lite förkylda men värst är Leos krupp. Stackaren har det jättejobbigt på nätterna men vi hoppas att det blir bättre inatt.
Idag är jag såååå nära men så långt ifrån mitt andra delmål i min viktminskning.
Delmål nummer 2 har varit att komma under 80. Idag väger jag 80.2. MEN HALLÅÅÅÅ Va lite snäll nurå vågen! Det sköna är att jag nu "bara" har 8 kilo kvar till där jag skulle vara rätt nöjd.
Det kommer, det kommer.
Sjukt drygt att inte kunna träna denna vecka bara. Jag hoppas att denna förkylning är totalt borta tills imorgon så att träningen inte blir lidande längre.
Imorgon så!:)

Kommentera inlägget här :