Got to love this weather!

publicerat i Vardag;
Man kan inte klaga på vädret under denna påsk direkt. Vi har befunnit oss utomhus från morgon till kväll. Leo fullkomligt älskar det och i det här vädret så klagar inte ens jag.
Påskafton spenderade vi hos min bror Fredrik med familj. Vi hade en supermysig eftermiddag med ridning för mig och Leo, god mat och fantastiskt sällskap.
Fredriks fru Kicki har islandshästar så innan middagen så åkte jag, Leo och Max (kusinen) till stallet där Kicki var och hälsade på hästarna. Killarna fick rida och Leo var helt fashinerad. Han hade kunnat rida hela dagen om han hade fått. Sen dess har han inte pratat om så mycket annat än hästarna och att han red på dem.
Efter att killarna ridit så fick jag också rida. Det är ju verkligen superkul. Jag är dock ingen stjärna direkt men man kanske kan bli någon dag!
Påskdagen var vi hos barnens farmor på lunch och kvällen spenderades bara lugnt hemma. Jag var så sjukt trött så jag gick och la mig klockan 21 igår och sov till 8.30 i morse. Helt fantastiskt. Måste säga att jag gjort ett rätt bra jobb med Lexie som även hon nu sover hela natten. Även Leo sover i sin egen säng.
Det finns de som tror att man inte kan lära sina barn att sova men de vet inte riktigt vad de snackar om.
Det gäller bara att hitta den "metoden" som passar än själv och ens familj. Allt går, bara man vill!
Jag ska försöka lägga upp massa fina bilder i veckan men nu ska jag bara lägga mig i sängen och slötitta på lite Tv-serier.

Gonatt bloggen!

Kommentera inlägget här :