Nice weather, we love it!

publicerat i ;
Jeeeezzz vad jag älskar det här vädret.
Det är helt grymt och jag är så nöjd med att få sol på kroppen. Jag hade en rätt bra grundbränna från Fuerteventura så jag får färg direkt när jag är ute nu.
Det är lätt att glömma att skydda de små när man är ute i solen. Lexie fick lite väl mycket sol på sig igår tyvärr vilket jag insåg för sent. Hon har lite färg på kinderna nu...
Leo blir bara blondare och blondare för varje dag, han är så söt min älskling. Han älskar dessutom att vara ute i solen vilket är helt fantastiskt. Han skulle helst vara ute från att han vaknar på morgonen tills att han somnar på kvällen. Tyvärr går inte det alltid ihop med mattider för lillasyster och annat.
Nu på eftermiddagen var jag tvungen att gå in med Lexie för att ge henne mat och Leo ville verkligen inte gå in. Han hade så kul med grannpojken och en kompis till honom. Det slutade med att jag bar in honom gråtandes. Han fortsätter gråta och säger:
"Leo springa kompis, Leo springa kompis". Han ville fortsätta springa med sina kompisar och vägrade att ta av sig skorna.
Min lilla skrutt!

Kommentera inlägget här :