utveckling

publicerat i Lexie;
Lexie går numer efter en gåvagn flera meter. Min lilla tjej är inte så liten längre och det börjar kännas. HJÄLP!
Leo säger så söta saker numer att jag blir mer och mer kär i den där lilla plutten.
Idag var jag och barnen på Jula och där har de verkligen ALLT man kan tänka sig. Leo stannar och tittar glatt på grillarna som var i olika storlekar.
Han går fram till den minsta grillen och säger "Lilla laga mat" och sen går han fram till den stora och säger "Stora laga mat". Sötnosen!
Annars idag har jag varit trött. Jag struntade i mitt inbokade spinningpass och låg och sov med Lexie på förmiddagen. Det var sååå skönt men nu har jag lite småångest över att jag inte tränat. Imorgon ska jag dessutom till tandläkaren på förmiddagen så jag kommer inte hinna med något träningspass då heller. Eventuellt lyckas jag hinna med ett på eftermiddagen och Totte är klar med jobbet. Han har någon viktig deadline imorgon så honom har jag inte sett mycket av sedan igår eftermiddag.
Nu ska jag gå och sova och förhoppningsvis sova gott!

Kommentera inlägget här :