vår underbara vår

publicerat i ;
Helgen har varit underbar. Varje dag med min familj är sådär härlig att det spritter i kroppen.
Igår var vi ute och for hela dagen och idag har vi mest pysslat hemma = PERFEKT KOMBINATION!

Vi var och handlade massa blommor till att ha både ute och inne på förmiddagen. Hittils har eftermiddagen spenderats med att plantera och sätta upp dem där de passar bäst.
Vi har även tagit fram utemöblerna och grillen på framsidan så i kväll ska här grillas fläskfilé!
Fläskfilén är i marinad och det känns som att denna grillpremiär kommer på precis rätt dag.

Innan den fantastiska måltiden ska jag dock hinna med ett pass cykling + core.

Barnen sover så jag har passat på att städa lite och ta hand om tvätten. Nu ska jag dock hoppa i träningskläderna och dra mig.
Tjingtjing!


Kommentera inlägget här :