VÅR!!!

publicerat i ;
Att strunta i bloggen när det är sådant här väder är nästan sådär tillåtet att man inte behöver be om ursäkt.
Jag och barnen har njutit av detta underbara väder på olika sätt varje dag nu. I söndags fikade vi i Ulriksdals slottsträdgård med barnens farmor. Igår mös vi hos mormor Solveig på eftermiddagen innan vi gav oss hem och lekte i parken här utanför där vi bor. Idag har spenderade vi eftermiddagen hos morfar och njöt av solen på hans altan.

Bättre än så här kan knappast vädret bli, I LOVE IT!
Just nu kunde ingenting kännas bättre tror jag. (Om man räknar bort min rygg som just nu protesterar enormt och är en plåga framför allt på nätterna.)
Träningen går grymt bra och jag känner mig så motiverad. Jag tror inte att det är allt för långt tills jag ska ge mig på att våga springa en mil. Jag skulle kunna göra det redan nu, MEN då skulle tiden inte bli okej enligt mig.
Viktmässigt står jag totalt still. Jag har nått en riktigt jobbig platå och det är tur att träningen går bra för annars hade jag nog misströstat enormt.
Nu står påsken för dörren och imorgon ska jag bara njuta av barnen och träning. Sen på torsdag blir det nog en massa påskkärringar som kommer här i området. Jag hade faktiskt tänkt att klä ut Leo till en liten påskgubbe också. Vi får väl se om han också tycker det. På fredag blir det nog matlagning och träning och sen på påskafton ska jag bara njuta av min älskade familjs sällskap. Det blir toppen för Leo att få busa med sina kusiner.

Kommentera inlägget här :