Hallååå.. var är du?

publicerat i Barnen;
Julkänslan infinner sig inte alls hos mig här i staterna.
Jag har plockat fram det julpynt jag släpade med mig från Sverige, men tyvärr blir jag inte mer julig ändå.

Det är första gången någonsin jag inte firar jul med min familj. Jag har tyckt att det ska bli ganska skönt att bara vara vår lilla nya familj nu, men jag vet inte om jag börjar ångra mig. Det är ju underbart att vara med familjen på julafton. Aja.. nu blir det på detta viset ingen idé att tänka på hur det skulle vara att ha varit hemma i Sverige.

Jag tog bilder på barnen i morse i deras luciakläder. Lexie som var på uruselt humör innan lyckades ändå bli relativt bra på bilderna, ALLT tack vare Leo. Älskade Leo som kan vara en underbar storebror när han lägger den sidan till.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Åååååå jag vill kramas!!!

Här har vi adventigt men sedan drar vi:-) sänder ngn bild fr lucia;-)

Kommentera inlägget här :