IKEA!

publicerat i Ego;

Jag är en kvinna av mitt ord så nog tvingade jag ut mig själv på en powerwalk i morse.
Det var ju skönt, precis som jag misstänkte!:)

Vi har en park som ligger precis här där vi bor och jag bestämde mig för att promenera runt, runt i den eftersom den har ett perfekt spår runt. Jag gick och tänkte att de borde ha mätt upp hur långt ett varv var för oss motionärer som gled runt där. (För vi var en hel del!)

Efter ca 2 varv så hittar jag en skylt att det är 1/2 mile runt, Perfekt!:)

Jag lyckades gå 6,5 varv innan det var dags att ta mig hem. Så det blev lite drygt 6 kilometer vilket kändes som godkänt för dag 1. Det är nu tävlingsmänniskan i mig drar igång och jag är redan nyfiken på om jag lyckas få fler varv imorgon.

Efter den braiga starten på dagen så skjutsade vi Totte till jobbet och sen gav vi oss iväg till IKEA.
Det såg precis ut som hemma och det kändes lite läskigt, men bra nu innna julen.
Jag införskaffade sill, köttbullar, senap och lite godis. Så nu känner jag mig lite mer peppad att fixa julmat när jag vet att jag har sill att lägga in, för de hade faktiskt matjesill. Så nu blir det "mammas sill" och "aptitgrädde" för hela slanten!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Totte:

Jag e sa glad att jag har dig!

Kommentera inlägget här :