IQ fiskmås?

publicerat i Ego;

Den personen som gav oss vårt temporära boende 1 timmes bilväg (i rusningstrafik) från kontoret kan ju inte ha barn. Eller så är den personen fantastiskt korkad!

Det går ju inte riktigt att hålla barnen vakna i 2 timmar för att hämta pappa på kontoret. Inte heller den nästan 1.5 timmen det tar att åka och lämna pappa på jobbet. På morgonen är det okej att de somnar... men på kvällen. Fatta vad det gör mot oss...

Min älskade man tog dock barnen på kvällen igår efter min helvetesdag med dem så att jag fick gå och sova. Så jag gick och la mig typ vid 20.30 och sov sedan till 6 i morse när de vaknade. Sååå skönt! Det behövde jag verkligen. Idag känner jag att mitt tålamod är lite bättre + att jag har tagit det mogna beslutet att vara hemma med barnen nu på förmiddagen och i stort sett inte göra någonting. Vi ska väl snart ta oss till vårt närliggande lilla "centrum" och köpa lunch snart... men that's about it.

Sen åker vi och hämtar Totte på jobbet och efter det är vi bjudna till den andra svenska familjen på middag. Ska bli mycket nice.

Kommentera inlägget här :