Träning, ja tack!

publicerat i Ego;

Nä nu blir det en middag ute på en riktigt nice restaurang.
Alla ni Seattlebor som läser ska definitivt gå till "Sushi Maru". Det är en restaurang med ett "sushitåg". Galet gott och helt klart mycket mat för pengarna. I alla fall om man jämför med andra sushitåg jag varit på i Sverige, England och Australien!

Den amerikanska livsstilen är FARLIG! Riktigt riktigt farlig. Alldeles för mycket mat och kanske framför allt alldeles för mycket socker och annat grunks i maten. Det som är bra är att det har blivit lite som en tvärtom effekt för mig. Jag mår illa av all mat. Jag blir lite avtänd av de extremt stora portionerna och jag tror att både Totte och jag har fått lite perspektiv på mat som jag hoppas att vi håller kvar vid.

Jag har fortfarande inte kommit igång och tränat eftersom jag var sjuk när vi kom hit och sen har det varit extremt mycket att göra. Vi har inte lyckats få något gymmedlemskap än pga social security numret (ÅTERIGEN DET DÄR JÄVLA NUMRET!). Jag kan ändå inte lämna in barnen på barnpassningen eftersom de inte har alla sprutor de behöver. (Dessa sprutor kan de inte få förrän vi har fått vårt SSN!!!!!)

MEN... nästa vecka SKA jag börja promenera 45 minuter varje morgon. Jag tror inte att jag gått upp mer sen jag kom hit men de sista 6 veckorna i Sverige var INTE bra. Så nu ska jag tillbaka till mitt tränings jag! Så snart jag kan!

Här är Totte och jag på Cee Lo green konserten förra helgen!
(Nu blir det restaurang och vin.... den hälsosamma livsstilen kan vänta en dag till, eller två....;) )

Kommentera inlägget här :