7 Februari

publicerat i ;

Igår blev en tyst dag i bloggen. Inte för att vi var så himlans aktiva här hemma utan mer för att när barnen gått och lagt sig så gick vi och la oss.

Lilla Lexie Liberto sov ju som en gud några nätter, men inte nu!
Leo däremot går det bättre för att sova i sin stora säng. Han sover hela natten och vaknar bara för tidigt (i min värld) på morgonen när Lexie skriker. Det krävs dock att man sitter hos honom tills han somnat på kvällen vilket inte vi är vana vid. Han har ju alltid somnat helt själv utan problemas.

Men men.. det ska vi nog kunna vänja honom av vid sen. :)

Idag har jag hunnit med ett hårt pass med min PT och det gick riktigt bra.
Vågen är även på väg åt rätt håll igen även om det bara var 0,2 kg ner idag så känns det som att varenda steg i rätt riktning är grymt bra. Jag är så nöjd över mig själv. Självklart skulle jag vilja att allt överflödigt fläsk försvann på en gång. MEN.. träningen går åt rätt håll och det är viktigast av allt nu. Jag kan lova att jag inte längre har en fysisk ålder på 57 år.

Jag var och hämtade Leo hos Solveig direkt efter träningen idag för han har haft krupphosta nu på förmiddagen. Så han får sova hemma i sin egen säng här nu på middagsvilan. Jag hoppas att det inte blir värre för vi orkar inte med en natt på akuten just nu. Än så länge låter det bra!





Kommentera inlägget här :