Betydligt mer positiv

publicerat i ;

Som rubriken lyder är jag nu betydligt mer positiv gentemot livet än jag var tidigare i morse.

När senaste blogginlägget var skrivet så var båda barnen toktrötta.
Lexie brukar inte vara trött så dags, så det var lite märkligt. Inte så märkligt var dock Leo extremtrött också som bråkat med mig i sängen inatt. Jag gick och la barnen och sen åkte jag och tränade. Gick riktigt bra idag också.

Väl hemma blev det lite lunch. Sen försökte jag gå ut med båda barnen. Leo hade kunnat vara ute hur länge som helst, men Lexie är inte i "gå ut åldern" just nu. Hon sitter och leker bra inomhus, men ute... inte så bra. Så hon blev superförbannad på alla kläder när hon försökte leka. I vagnen var det även störtomöjligt att ha henne för att hon skrek som en stucken gris.

Japp.. så vår utevistelse blev solig men skrikig och kort. Så nu är vi inne igen. Barnen sitter och tittar på Bärgarn och jag har plockat iordning lite. När Lexie sover om en stund så ska jag och Leo baka semlor!:)

Kommentera inlägget här :