Bildbomb

publicerat i ;
Okej... solen lyser fantastiskt utanför fönstret och jag är inte ett DUGG sugen på att gå utanför dörren förens jag måste.
Jag förstår inte vad det är för fel på mig. Jag vill sitta inne och käka choklad hela dagarna. Det är INTE så jag har lyckats gå ner 8 kilo.

Jag vet inte vad jag ska göra åt mig själv riktigt.

Nu har jag fått sova gott i två nätter. Min lillälskling sover mycket bättre nu och jag hoppas att det får fortsätta i samma anda. Jag känner mig piggare idag även fast jag inte riktigt än är med helt och hållet i huvudet. Så jag ska fortsätta dricka min latte brevid mig och äta ännu en munsbit av min hembakta kärleksmums så får vi se om jag hittar inspiration till att göra någonting annat sen.

Här får ni en liten bildbomb från mig och Lexie. (Man får bara så kul som man gör sig!) (Och man har kommit jäkligt lång i sin mentala utveckling och mognad när man visar bilder på sig själv när man är långt ifrån snygg!)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Vilka härliga bilder på er ♥



Men du jag är inne i en likadan period jag med. Orkar inte ta mig för NÅNTING! Skulle gå ut och handla idag, men blä jag kommer bara inte iväg :(

Nu vill jag baka, men jag har inte så mycket grejer hemma... Och så är det väl dumt att baka när man försöker gå ner i vikt?!



En latte och en kärleksmums lät sjukt gott. Jag kommer över imorgon på en fika ;)



Kram ♥

Kommentera inlägget här :