Bra dag!

publicerat i ;

Humöret är grymt mycket bättre i dag. Tyvärr så känner jag huvudvärken komma smygande. Jag håller tummarna för att jag har tagit tabletter i tid idag.

Träningen gick grymt bra idag. SÅåå skönt att ha min PT tillbaka.

Efter träningen såg jag att min svägerska ringt och hon och barnens kusiner ville träffa oss. Så jag skyndade mig hem och duschade och klädde på mig sen for jag iväg med barnen till Täby C för att äta lunch och mysa.
Det blev riktigt lyckat och Leo och hans kusin Max som är 3.5 har jätteroligt tillsammans även fast det skiljer 2 år mellan dem. Klara som är 3 månader äldre än Lexie kryper omkring och Lexie... ja hon sov mest!:)

Sen var jag och hämtade två traderavinster på ica. Nu har jag hämtat 4 av 5 paket. De kläderna jag klickade hem till Leo är i stort sett nya. Helt underbart!
Två av paketen till Lexie är kläder som är alldeles för stora just nu men det är ju helt mitt eget fel som inte läser mer noga. Det kommer kanske dröja hela 4 månader innan hon kan använda dem;)
Det tråkiga var att det paketet jag hämtade till Lexie idag var riktigt sunkiga kläder. Det är sånt man får ta när man köper begagnat, men ändå trist att de inte kan skriva ut om det är fläckar på kläderna. Jag fårstår inte ens hur det lyckats bli så mycket fläckar på en del av de där kläderna. Så några av de klädesplaggen slängde jag faktiskt direkt.
Över lag är jag mycket nöjd... nu hoppas jag att det sista paketet som jag kan hämta efter klockan 4 som bara är storlek 74 är fina kläder!:)

Kommentera inlägget här :