Högskoleprovet here I come!

publicerat i ;

Jag har anmält mig till högskoleprovet.... (Blir första gången jag gör det!)

Så nu är det plugg fram till den 2 april som gäller. Jag ska öva lite matte och logiskt tänkande, ordförståelse och sen även läsa lite mer facklitteratur så att jag har det i kroppen när det väl gäller. Jag gjorde ett övningsprov igår och visserligen samtidigt som barnen var vakna, men jag orkade inte hålla upp koncentrationen i mer än 20 minuter.

Så nu krävs det att jag blir lite studiemotiverad!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av joanna- Att leva med Aspergers syndrom!:

Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om ett fint armband från våga i min blogg (lottar ut 3 st), klicka här för att komma direkt till tävlingen:)'

Skynda dig i kväll dras en vinnare:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavla-om-ett-armband-fran-vaga.html

Kommentera inlägget här :