I love life again!

publicerat i ;

Okej så senaste veckan har kanske inte varit sådär jätte happy i mitt inre.
Jag har varit trött... sjukligt trött. Detta har gått ut över mig, men kanske främst över min älskade lilla familj.
Mitt vanligtvis så braiga tålamod har varit dåligt, riktigt dåligt.

MEN... inatt så har Lexie vaknat EN GÅNG!!! Fattar ni, en endaste gång. Totte satt uppe så han matade henne när hon vaknade till vid 2 tiden. Sen så gick han och la sig och jag tog av mig öronpropparna. Jag vaknar till med ett ryck av att Lexie skriker till vid 5 tiden. Jag börjar sätta på mig tofflor och tröja, men hon tystnar lika snabbt som hon skrek till. Så jag lägger mig i sängen på rygg och väntar på att hon ska skrika igen.

Jag vaknar klockan 6.45 av det vackraste av ljud, en vaken och GLAD dotter!:)
Då går jag och plockar upp min prinsessa och går ner och fixar lite mat.

Jag har fått sova hela natten och Lexie också. Jag kan knappt förstå att det är sant. Jag är lycklig, pigg och inte minst är jag glad över att kunna ge min älskade man sovmorgon!:)

Kommentera inlägget här :