Keeping my baby happy

publicerat i ;

Idag fyller mitt äldsta gudbarn Emy 17 år. Vad hände med med alla år!?! Jag tycker inte det var länge sen jag satt barnvakt till henne och hennes lillasyster, men helt tydligt var det länge sen. Det är inte bara det faktum att hon fyller 17 år idag som gör mig lite förbryllad för detta måste även betyda att jag inte längre är 22....

Vilket fall som helst. STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EMY!!!!:)

Idag är Lexie inte på samma humör som jag så glatt skrev om igår.
Idag gnäller hon och sen gnäller hon lite till och sen ännu lite mer.

Jag fick för mig att jag skulle sminka mig lite innan jag måste ge mig ut på ett par ärenden. Jag satte Lexie på golvet för 100e gången idag i hopp om att hon skulle kunna avvara mig i ca 5 minuter. (eller kanske 1 minut)
MEN ICKE!

Då fick jag ta fram bärselen och jag kan säga att 8 kilo känns att bära på. Jag kan inte för mitt liv förstå att jag gått ner mer än det. haha niiiice!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gud vilka härliga bilder, både surfingen och på dig och L! Ni är så fina.

Stor kram

Kommentera inlägget här :