lite allt möjligt

publicerat i ;

Nu har jag fått lite både bra för och emot anledningar till att åka till Seattle med hela familjen eller inte.

Vi har egentligen inte kommit fram till något, men det lutar ändå att vi åker allihopa.
Vi blir nog borta i två veckor då så att Totte hinner jobba ordentligt en vecka och sen kanske vi hinner åka till LA i typ 5 dagar.

Vi får se hur det blir, men åker vi så blir det runt 1 Mars.

Vi var i Seattle på vår bröllopdag i Oktober och nu lutar det åt att vi kommer vara där även på vår förlovningsdag som är den 2 Mars.
:) Synd bara att vi inte kommer vara i NY där det stora frieriet skedde!:)

Leo klättrade ur sin spjälsäng nu ikväll igen. Det kommer säkert bli så nu att när Lexie äntligen sover bättre *peppar peppar* så kommer Leo börja strula. Det är väl inte mer än rätt så mycket som Lexie stört honom de senaste 6 månaderna... hehe

Nä nu ska jag fortsätta slötitta på melodifestivalen innan jag kryper ner i sängen för ännu en tidig kväll. Är så grymt trött. Jag har typ 2 år att sova igen nu.

Jag och brorsan har börjat ringa varandra med "facetime" på Iphonen. Så jäklans roligt. Jag fick vara med deras familjs melodifestivalsmys för ett tag. Deras var dock lite mer festligt än mitt. De drack champagne och satt i soffan och mös tillsammans. Här sitter jag ensam med ett glas vatten. Jippie!
Fast anledningen till att de drack champagne var ju rätt bra. Brorsan har betalat av alla sina studielån....
Så det betyder att om jag ska vara lika snabb som honom på det så måste jag betala av 211 000 på 7 år.  Hmm... glömma det!?!

Godnatt bloggen!

Kommentera inlägget här :