På bättringsvägen återigen

publicerat i ;


Nu är nog Lexie på bättringsvägen. Hon har inte bajsat sen igår och har börjat få tillbaka matlusten lite.
Vi håller tummarna att det håller i sig nu!:)

Jag har budat hem kläder till barnen på tradera i helgen så nu hoppas jag att det droppar in lite paket här under veckan. Barnen har alltid haft extremt mycket kläder men i stort sett allt är köpt på tradera så då kan man köpa en hel del till dem för inga pengar alls. Allt är ju inte snyggt och i min smak då, men det är bara att rensa ut det fulaste!

Nu har jag alltså gjort en del klipp igen framför allt till Lexie som växt ur de flesta klädesplagg hon har. Jag fick ihop en hel stor papperskasse med urvuxna kläder ur hennes garderob så nu ser det riktigt fint ut i den. Lite tomt, men det fixar ju till sig nu.

Jag rensade även ur Leos garderob som varit överfull och nu ser även den fin ut. Till honom har jag inte budat hem så mycket eftersom han har en hel del. Men det var skönt att få rensa ur hans på urvuxna plagg och på sånt som jag ändå inte klär på honom.

Nu ska jag bara slappa nån timme, men sen blir det nog en skön promenad i solen innan det är dags att hämta Leo.

Kommentera inlägget här :