Sista dagen i Februari!

publicerat i ;

Lexie har sovit HELA natten och lite till. Först 20-05.40, sen fick hon mat och jag la tillbaka henne i sängen igen och då låg hon och snackade glatt en stund. Sen måste hon somnat om för Totte gick upp med Leo vid 6 tiden och när jag kommer upp klockan 8 så vaknar Lexie precis.
Så i stort sett har hon sovit 12 timmar i natt. Duktig flicka!

Jag har ju då inte sovit riktigt lika bra.
Jag låg vaken från 4.30 typ och var lite orolig för Lexie. Sen vid 5 gick jag upp och lyssnade i dörren till hennes rum om hon andades och det gjorde hon såklart. Då kunde jag slappna av och nästan somnade jag... men då kom Leo!

Jag tvingade honom med kärlek att ligga kvar mellan mig och Totte i sängen tills klockan blev 6. Nu när han känner sig hemma i sin säng så funderar jag starkt på att köra en metod med väckarklocka på Leo som har fungerat fantastiskt för en vän i cybervärlden. Leo ska få någon/ några veckor till på sig bara.

Jag har faktiskt fått 4.5 timmes sammanhängande ostörd sömn och det var många månader sedan det hände senast så jag känner mig lycklig. Fast jag blev väckt i en riktig djupsömn när jag skulle upp nu så jag känner mig lite dizzy och bakis. Det kanske går över.

Snart ska jag ta med mig barnen till gymmet och köra ett pass med min PT. Ska bli niiice!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena och Filip:

Åh vad underbart, heja Lexie!! Är så glad för din skull.

Kram

Kommentera inlägget här :